StayOnlines Malaysia


StayOnlines, Platform Ganjaran Tradisional yang Selamat untuk Global Pakej Reward yang "Revolusioner" direka untuk menawarkan anda kepada Jaringan dan Pedagang Lingkaran Dalaman Platform, mempelawa anda menyertai Platform Dalam Talian e-Dagang Terbesar, yang akan berkembang ke seluruh dunia.

Mengenai Pasukan StayOnlines
StayOnlines Team adalah Platform Hadiah Ganjaran Terkini # 1, yang menawarkan pelbagai rangkaian pemasaran atau rujukan & berkongsi peluang perniagaan dengan rakan sekutu dalam satu Platform bersama

StayOnlines akan menjadi Platform yang tepat, yang dibuat oleh ahli perniagaan rangkaian Malaysia dengan Gabungan Antarabangsa, untuk membantu dan membina penyedia pangkalan data yang besar berdasarkan @ "www.stayonlines.com".

Pengasas kami mengetahui bahawa pangkalan data pengguna adalah aset paling berharga di dunia, seperti: - Facebook, WhatsApp, YouTube, Amazon, Alibaba, Google dan lain-lain


Stayonlines Buat Duit
Untuk mula menjana duit dari Stayonline Platform, pastikan Anda mempunyai telefon pintar dan pakej internet.

Kerana, dalam Stayonlines Platform tersebut Anda akan diminta untuk melakukan kegiatan yang cukup untuk menguras kuota.

Tapi tenanglah, kuota yang akan habis akan diganti dua kali lebih banyak setelah Anda berjaya menukar duit.
Stayonlines Rewards & Rebate

Platform Stayonlines ini banyak disertai oleh pencari dolar kerana mempunyai tawaran menarik untuk pengguna.

Terdapat aktiviti yang dapat dilakukan untuk mendapatkan ganjaran bonus seperti mengambil peluang menyertai sebagai member affiliate dan menggunakan platform stayonlines untuk berbelanja dengan cara memindahkan wang dari ewallet stayonlines ke “Touch & Go eWallet”, mengundang rakan menyertai programe affiliate ini dan menaik taraf pakej tawaran.

Stayonlines Platform sangat sesuai untuk Anda yang memerlukan baki Touch & Go Wallet, kerana apps ini hanya menerima pembayaran menggunakan Touch & Go eWallet.

Langkah Demi Langkah Jana Pendapatan Dengan Bisnes StayOnlines Affiliate!


Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Selamat datang kepada pencari peluang semua, dan selamat berjinak-jinak dengan bisnes Affiliate yang ditawarkan melalui online atau secara offline.

Affiliate platform program kini makin berkembang apabila semakin ramai usahawan menawarkan program affiliate untuk produk masing-masing. Apa yang penting ialah bagaimana untuk anda mengambil peluang ini dan mula menjana pendapatan melalui bisnes affiliate.

Secara asasnya, bisnes affiliate mempunyai fundamental yang sama seperti bisnes internet yang lain. Iaitu bagaimana untuk anda buat jualan terhadap produk fizikal atau produk Digital yang anda promosikan. Bezanya cuma produk yang anda promosikan ini bukanlah produk anda sendiri, tetapi adalah produk orang lain dan anda bertindak sebagai ejen (promoter) untuk produk tersebut.

Dan jika anda berjaya menghasilkan jualan, maka anda akan dibayar komisyen. Semudah macam tu lah. Takda yang pelik pun dengan bisnes affiliate ini.

Saya sendiri secara personal sangat suka dengan bisnes affiliate ini, kerana saya boleh fokus untuk melakukan marketing & sales sahaja. Manakala urusan penghantaran produk & perkhidmatan pelanggan akan dikendalikan oleh pemilik produk. Kerana tidak dinafikan, untuk melayan karenah pembeli ini, tidak semua orang mampu bersabar dan bertahan.

Justeru, anda sangat bertuah hari ini kerana saya akan kongsikan langkah demi langkah bagaimana untuk anda memulakan bisnes affiliate ini, walaupun ini adalah first time anda mendengar istilah affiliate!

Ini dia 3 Langkah yang anda perlu lakukan sebagai ejen StayOnlines (affiliate):

1. Memilih StayOnlines Platform
Ini perkara asas. Anda perlu bijak dalam memilih platform stayonlines platform terkini yang sesuai untuk anda promosikan. Ada banyak kelebihan di stayonlines platform yang anda boleh promosikan sebagai affiliate. Apa yang penting ialah stayonlines platform telah terbukti mampu disertai dan dipromosikan dan ada permintaan di dalam pasaran.

Pada peringkat ini, ia dipanggil proses validasi (validation process). Iaitu anda perlu mengenalpasti apakah stayonlines platform yang mudah diterima oleh masyarakat dalaman maupun global. Namun biasanya proses ini akan mengambil masa yang agak panjang, namun jangan bimbang.. Dalam homepage ini saya akan tunjukkan satu bagaimana stayonlines platform mudah disertai dan dipromosikan sebagai affilate dan ternyata kini stayonlines terbukti telah memberikan pulangan lumayan kepada ramai rakan-rakan saya yang mempromosikan produk tersebut.

Anda boleh cuba untuk promosikan produk ini juga.




Lihat bagaimana Stayonline sistem boleh membuat Topup TnG Wallet salah seorang ejen affiliate yang mempromosikan stayonlines ini, beliau berjaya hasilkan pendapatan dan membuat Topup ke TnG Wallet:

Untuk promosikan produk ini, ikuti langkah demi langkah berikut:

Langkah #1:

Daftar sebagai affiliate melalui pautan berikut:
(select RIGHT position)

Langkah #2:

Sertailah program kami sekarang !!!

Cabar diri anda untuk menyelesaikan 6 tugas mudah kami
untuk menjana pendapatan sisa infiniti dan dapatkan diri anda
"Kebebasan kewangan"

Langkah #3:

Sertailah Program Afiliasi Keahlian Sepanjang Hayat Kami Hanya @ USD25 (RM120)
  • Pejabat Belakang (Back Office)
  • Bonus Rujukan USD5 + Bonus Berkongsi Kumpulan USD2.5
  • Pembayaran Sistem Untuk Bil / Penambahan (prepaid/postpaid)
  • Portal E-dagang
Langkah #4:

Lakukan tugas-tugas berikut:


















Langkah #5:

Untuk mendapatkan pautan affiliate anda:

Klik menu MENU >> Share Link seperti dalam gambar di bawah.


Langkah #6:

Hubungi pengenal anda untuk membuat deposit pembelian pakejdan pengaktifan seterusnya.

2. Promosi Link Affiliate
Selepas anda selesai memilih stayonlines platform untuk anda promosikan sebagai affiliate, kini sampailah di fasa yang paling penting. Iaitu Marketing.

Sebagai affiliate, part ini anda perlu kreatif, kerana matlamat anda ialah supaya prospek klik pada Link Affiliate anda kemudian membeli produk yang anda promosikan tersebut.

Untuk strategi promosi, ada pelbagai kaedah yang anda boleh gunakan. Namun sebagai permulaan, anda boleh gunakan kaedah berikut:

Facebook Page

Saya suka menggunakan Facebook Page kerana post yang diupdate di sini boleh diiklankan menggunakan Facebook Ads. Berbeza jika posting yang diupdate di profile, ia tidak boleh diiklankan menggunakan Facebook Ads. Jadi, potential reach menjadi agak rendah, lebih-lebih lagi jika jumlah rakan anda di FB masih lagi sedikit.

Justeru, saya sarankan agar anda mulakan di Facebook Page untuk long term promotion.

Update posting yang minta orang untuk komen 'PM' atau 'Saya Berminat' atau seumpamanya yang bertujuan untuk wujudkan 'engagement' pada posting tersebut. Ia juga secara tidak langsung akan membantu posting anda menjadi lebih viral.

Semasa menggunakan Facebook Ads untuk iklankan produk yang saya promosikan, saya guna kaedah berikut:

*Budget: RM10 sehari per iklan
*Placement: Mobile only
*Interest: Set 1 interest per iklan
*Objektif: Page Post Engagement
*Call to action: Minta orang komen


3. Scale Up
Selepas iklan anda telah berjalan dengan baik. Dan anda dah start menerima jualan daripada iklan tersebut, saya sarankan agar anda tambah kos iklan anda sedikit demi sedikit.

Anda hanya perlu duplicate iklan yang dah berjalan elok, dan set untuk target interest yang berlainan pula.

Jika iklan sebelum ini anda target interest orang yang dah like page 'StayonlinesMalaysia', jadi untuk iklan yang anda duplicate tadi, maybe anda boleh set untuk interest 'Dr Fadhilah Kamsah" dan lain-lain. Ini sebagai contoh sahaja. Anda bebas untuk ubah suai sehingga iklan anda benar-benar berjaya menghasilkan jualan yang bagus untuk anda.

Semoga dengan perkongsian di atas sedikit sebanyak membantu anda untuk memulakan bisnes affiliate anda hari ini!




(Select RIGHT position)





Kontak:
+60135918478

Email:
2vinfinity@gmail.com





Ulasan

  1. TAHNIAH SIFU ONLINE..
    SR BIDIN..BLOG STAYONLINES TERBAIK DI MALAYSIA..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Temukan salah satu programyang boleh menjana pencen anda,

      Padam
  2. Nak ikut step 2 slps dh daftar Styaonlines ikut step 1 dlm

    BalasPadam
  3. Babyliss Nano Titanium Flat Iron - The TITanium-Arts
    The atomic elements in the edge titanium TITanium alloy can titanium wedding bands for men be used as an apple watch stainless steel vs titanium alloy titanium hammer for many types of titanium bikes for sale ceramics and decorative projects. This is a

    BalasPadam

Catat Ulasan